marjamch.blogg.se

Bloggar om livet.

Hjärtljud

Kategori: Gravid 2013

Ja, idag var det dags för oss, mig och min man att gå på vår första inskrivning hos barnmorskan. Vi var där för ca en månad sedan för ett hälsosamtal. Men idag tog barnmorskan prover på mig och vi fick höra hjärtat slå på vår lilla plutt. Det kändes helt overkligt. Subhanallah. Helt magiskt att få höra hjärtat slå. Nu känns det mer på riktigt. Ja, jag är gravid i vecka 14. Vårt första barn.
Jag var gravid när jag gjorde hajj, och mådde bra. Alhamdulillah. Har inte kräkts eller mått illa så mycket. Så fort jag ätit har illamåendet försvunnit. So far so good. Alhamdulillah.
 
 

Kommentarer

  • Sahra säger:

    Åh, grattis! Må Allah bevara bebisen och in shaa Allah är det ett friskt barn som kommer leva ett rättfärdigt liv :) lycka till!

    Svar: Amin. Tac för din dua
    Marjam

    2013-11-27 | 19:59:20

Kommentera inlägget här: