marjamch.blogg.se

Bloggar om livet.

Videoklipp

Kategori: Hajj-2013

När vi var på väg till Mecka bestämde jag mig för att göra videoklipp under resans gång för att sedan publicera de online. Men när jag kom hem så tvekade jag, känner mig inte riktigt bekväm med att vem som helst kan se de. Men nu har jag ångrat mig, är dock inte helt bekväm med det, kommer att publicera de enbart för att ni ska dra nytta av min resa. Märkte nu att ljudkvaliten är väldigt dålig i den första videon, men det får vi leva med.

Kommentarer

  • arwa säger:

    Uppskattar verkligen att du publicerar dem, det är ovärderligt att få ett sånt här unikt inblick i hajjresan. Riktigt kul och även lärorikt att se, känsölorna du uppvisar och beskriver smittar av sig till mig :) må Allah belöna dig marjom

    2013-11-02 | 13:23:04

Kommentera inlägget här: